intervju 1 - check

Jag gillar när chefer vill ha mig. Ja alltså, inte sådär som chefen på telemarketer-jobbet ville ha mig, utan sådär när de vill anställa mig. Chefen jag träffade idag, hon var riktigt sugen på mig. Det är en skön ego-boost det där, att få spela lite svårfångad. Imorgon hoppas jag på samma visa. Och nästa vecka hoppas jag att en annan butikschef tagit sitt förnuft till fånga och kallar mig till intervju. Det är vår och det går bra!

Nu: Afro för tredje gången på tre dagar, woho NACKSPÄRR!


Kommentarer
Postat av: Anonym

martina BC! butikschef! inte platschef. sånt måste du lära dig om du ska in i branschen.

Postat av: Anonym

om du nu inte menade något annat ställe såklart... det kanske du gjorde. isf ber jag om ursäkt för att vara med besserwisser.

2010-03-25 @ 16:42:07
Postat av: martina

Ja, BC. Vad menar du med PC? In i branschen.. Jag kommer knappt ut!!

2010-03-25 @ 18:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback