an upgiver

Jag gillar inte att ge upp, men idag ger jag med mig och accepterar att husfuckinghållsbroschyren inte kommer blir klar innan jag tar helg. Vilket i för dig innebär att jag inte direkt tar helg, eftersom den någon gång innan tisdag klockan 10.00 bör vara klar. Å andra sidan blir det inte mycket slöhelg ändå. Jag har en BodyBalance release att öva inför, vilket försvåras en aning av att jag fortfarande inte fått någon dvd. "Men då får du ju den inte innan helgen!?" som Batur så vänligt upplyste mig om. Jo, jag vet, men tack för upplysningen och påminnelsen. Imorgon väntar en överraskning som jag inte riktigt kan ta upp i denna offentliga arena än. Håll till godo så berättar jag på söndag. Vad jag kan avslöja, är att lördagen kommer bli FIN och GALEN och riktigt jäkla KUL.

Ja det här bli fint det. Nu tar jag fanimej fredag om än inte helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback