utdrag: veckans happeningslista

♥ Födelsedagsmiddag för min gamle man
Våldsamt pluggande till tentan
+ Juridiktenta i Informationsrätt
♦ En eftermiddag i tentan-är-över-dvala
♥ After school med mat, spel och cider med fina vänner
– Flyttstädat sju timmar
+ Förflyttat hela Hjärtats liv från lägenhet på Söder, till hus på Öster

Så är det. Jag bor för tillfället med min kära man på Öster. Huset i bilder kommer ni få inom kort, ska be om lov först. Att jag bor här beror till stor del på att jag fortfarande saknar sovbar säng. Men nu, exakt nu, undrar jag vad jag gett mig in på. Tv:n blev svart och visar "Ingen signal". Är det en hint att jag borde få mitt enda måste för dagen gjort?

Annars är vi båda två mycket nöjda med livet idag. Hela flytten kunde klaras av på en ynka dag och innan vi gick och la oss igår var köket hemmamysigt och det provisoriska tv-rummet likaså. Idag ska jag bestämt mysa till det ännu mer, det finns ju en samling kandelabrar att tillgå så det borde inte vara några större svårigheter.

Först ut är dock en lite uppfräschning av minnet gällande afropasset som jag konstruerade förra vecka. På onsdag är det premiär för våren!!!

Vem är först ut att komma och hälsa på föresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback