parry hotter & jag

Jag och mannen har en paus ikväll. Efter sex dygn krävs en andningspaus på ett par timmar. Jag har saknat min lägenhet. Mitt kylskåp och mina saker. Mina julklappar till exempel...


Julklapp 1: Tekoppar modell gigant. Julklapp 2: Kaffekopp modell perfekt. Julklapp 3: Ekologiskt kaffe.



Julklapp 4: Värmeljushållare som kan hängas upp x2.



Julklapp 5: Presentkort på Kicks.


TACK!!!

(psst.. jag har fått ungefär 20 julklappar till men jag får lägga
upp några i taget så jag kan tona ner nivån av bortskämdhet..)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh MARTINA! Det här är ju ett utmärkt sätt att hålla koll på vad vi har för oss. :) Yes, nu är jag tillbaka i Sthlm och tentaångesten närmar sig.. Och du är i Växjö? Hur går det med juridiken? Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback