our story

Vi möttes en dag i maj, året var 2007. Solen stekte, havet var blått - lokaliseringen var Kos, Grekland. Vi gick i skolan och lärde oss bland annat..



Sen tog sommaren slut, vi åkte åt var sitt håll, men möttes upp så fort vi fick en chans,



för att äta chirre och sånt där. Men vi brukar gå ut lite också..



för dansa på Caféetoch åka limousine är kul!




Sen kom den efterlängtade sommaren tillbaka och vi tog flyget från Köpenhamn till Kos ännu en gång..



in i dimman! Och ut igen när säsongen var över, och vi tog vårt pick och pack och flög till Svea igen.

En gång har vi setts sedan dessa bilder togs, då var Lisa här på camp några dagar innan den stora färden till..



Och nu.. Om fem ynka veckor ses vi igen, denna gång på andra sidan jordklotet, men med minst lika mycket sol, värme och blått hav. Finally! Ditt Thailand ska bli mitt Thailand! Jag gissar att du skriker "Välkommen hit"!



24 februari sticker jag. Så snabbt jag kan.


Kommentarer
Postat av: Lisa

VÄLKOMMEN HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!!!!!!!!!!! :D:D xx <3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback