NYÅRSLÖFTET


Och så var det det där med nyårslöftet.. Det formulerades icke en sen och blöt timme på självaste aftonen, utan för en knapp vecka sedan under mer ordnade former. Men här kommer det.. Med en trumvirvel!!

2010 : UTMANINGENS ÅR

Ni särskilt utvalda som erhöll ett Gott-nytt-sms känner igen detta, men det kan behövas en mer beskrivande förklaring. 2010 är troligtvis första och enda gången som jag avlagt ett nyårslöfte, kanske blir det fler i framtiden. 2009 var i för sig ett år som präglades av en extrem vilja och strävan "From Good to Great", vilket kan ses som ett löft även om inte heller det inte uppkom i nyårssammanhang. Detta motto upprepas fortfarande då det behövs, men i år ska jag alltså höja mig en nivå till.


2010 ska bli Utmaningens år på många sätt..

♥Jag ska välja och ordna med allt vad hösten innebär, på ett sätt som utstrålar självkänsla och beslutsamhet.

♥Jag ska fortsätta utmana mig själv med min träning, jag har nya pass att själv leda, jag har nya pass att själv träna och jag har nya delmål och slutgiltiga mål.

♥Jag ska fortsätta att utmana mig själv genom min utbildning hela våren och ge mig själv en effektivitets-spark där bak.


Detta och mycket mer kommer alltså mitt löfte för året innebära, och jag röstar för att så många som möjligt följer samma mönster!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback