med en enkel tulipan



Tulipan. Med en enkel Tulipan. Nu skrev jag någonting med verkshöjd. Hihi. Jag skrev nåt upphovsrättsskyddat. Hoho. Idag firar jag mitt tusende inlägg. Men vad viktigare är, förbereder jag mig psykiskt på att träda in i det verkliga livet igen. Bloggen
watchusnow påminde mig om fakta, jullovet är slut nu. Lovet som jag egentligen aldrig hade men som jag lite roffade åt mig. Så idag ska jag ha vardag, om än en liten förskjuten vardag med frukostkaffe i skrivande stund. Jag ska göra saker, bocka av saker, jobba undan saker, förenkla min juridikvardag innan tenta.

Dagens:
Öva in mitt nya Afropass. Check
Tänka smart kring inlämningsuppgiften i jurre. Check
Fila på smådetaljerna i BB-passet. Check

Och fan ta mig om jag inte kan bocka av dessa tre punkterna innan jag somnar ikväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback