kära lilla krumelur - jag vill aldrig bliva stur

...jag vill iallafall inte att det ska bli fredag. Kanske inte för att jag då hunnit bli tre dagar äldre. Kankse för att det är tenta då. Kanske för att det inte lockar anmärkningsvärt med salstenta i jurre.

Men kanske vill jag mest att fredag passerar och sveper med sig en våg av övernaturliga krafter som gör att jag vet precis allt om informationsrätt mellan kl 8-13.

Då kan jag absolut ha överseende med att kliva ett steg framåt i processen att bliva stur...


Kommentarer
Postat av: Emma

Så din ursäkt för att du inte svarade tidigare idag var naturligtvis att du pluggade till tentan? Iaf, jag flyttar ner till campus på lördag, wohoo! :D Will you be there??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback