jag älskar matematiska formler

Lindas blogg hittade jag denna lilla beskrivning av vad hon hinner med på 100% tid: "plugga 150 % Jobba 75 % och dessutom renovera på heltid". Det är onekligen en spännande matematik som jag gärna skulle vilja lära mig!

Mitt liv ser snarare ut såhär: plugga 100% (fast IRL kan det nog räknas som 50%), jobba 10% (vilket är på Medley så det blir träning+jobb=2in1) och dessutom ha det gött och roligt resten av tiden! Sådeldes har jag enligt Lindas matematik 265% kvar att utnyttja för nya spännande projekt!

Nu ska jag pilla naveln. För det har jag tid med.



Kommentarer
Postat av: Linda

Hihihi pilla på! Om du inte har mkt o göra med mannens renovering så e du mer än hjärtligt välkommen till vår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback