hard time

Jag har tråkigt. Så jäkla tråkigt. Jag överväger att städa. Diska. Bädda. Baka. Träna. Åh det är så synd om mig för jag har så tråkigt. Not. Det är ett skämt. Finns de som har värre saker att bekymra sig över. Härmed slutar jag vara en tönt som tråkar.

Notera gärna avbockningen av att komma på något smart till jurre-uppgiften. Check. Det var allt smart jag hade att erbjuda för dagen. Tentaplugg, frågetecken. Vi satsar på en tight omtentastudiecirkel. Välkommen.

Linda, gör vad du ska så vi kan träna sen! Städ sålänge. Kom hit om du vill bli bjuden på kaffe. Jag är sugen på kaffe.


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är ju super, visst älskar vi Linnéuniversitetet? Jag åker imon hörru, landar i Stockholm på torsdag. Wohoo! :D Puss

Postat av: Nicole

Hej.

Jag skulle vilja anmäla mig till omtentastudiecirkeln, finns det fortfarande platser?

Mvh uppgiven student

2010-01-08 @ 16:42:04
URL: http://gammalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback