barn på nytt

NU kan jag äntligen berätta vad jag och 19 vänner gjorde igår! Vi var en heldag på Bodaborg för att fira två av vännernas födelsedagar, vilket blev hur lyckat som helst. Destinationen för dagen var hemlig, och födelsedagsbarnen hade inte alls förstått att det var fler än jag som skulle umgås med dem under dagen. Det var jättekul att leka fångarna på fortet och det tog inte många minuter att kastas tillbaka i tiden och bli som ett barn på nytt :)

Gårdagens kraftansträngning för både kropp och hjärna resulterade i lång sovmorgon idag, vilket var behövligt! Känner mig som en ny människa, laddad för både föreläsning om webben som verktyg och pass i AfroPowerDance.

Sist men inte minst kommer kvällen avslutas med en mysig mat&filmdate med min man, kan dagen bli mycket bättre? Se upp för snöovädret idag! Det fullständigt öser ner utanför fönstren..

Kommentarer
Postat av: Emma

Christoffer kommer hit den lördagen istället och vi är både sugna på att träna lite innan vi badar :) Men det kan vi säkert ordna :) Jonna och Malin har förresten flytta-tillbaka-hem-fest den lördagen och du är naturligtvis välkommen! Imon ska vi på after school och på lördag blir det nog Sivans igen så är du sugen så vet du vem du kan ringa :) Puss

Postat av: Emma

Och after schoolen är ju som vanligt på fredag och inte imon.. Bra att jag har koll va? :P

2010-01-27 @ 12:14:45
URL: http://emkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback