jajaja


Today is not my fucking day. Men tack Emma för ett roligt och fartfyllt aerobicspass. Bästa idag, vilket kanske inte var så svårt i för sig... Tillåt mig klaga öppenhjärtligt över mina extremt löjliga problem för att sedan lämna dem i det förgångna. Underkänd med äckligt retlig liten marginal på juridiktentan. Omtentan kommer ske när jag är ligger på en strand på andra sidan jorden. Fuck off, jag har långt över ett år på mig att klara den förbannade kurs. Jag gillar bara inte att misslyckas. Men som Jenny har helt rätt i; det är vi som gör omtenta som har chansen att få VG!!!

Upplysningsvis: det går inte göra göra scones på grahamsmjöl helt enkelt. Jag ger upp och gör en smoothie.

Nu vänder vi den här högen med problem uppochner och spöar skiten ur den!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv Martina :) Det var så roligt att du kom!

Synd med tentan, men du ska ju till Thailand så du kan vara glad ändå :) Fuskigt...



Ha det så mysigt på resan om vi inte ses innan, men det gör vi nog! Kram Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback