resultat!

Visst når man fantastiska resultat av hård träning! Denna veckans tre afropass har ju resulterat i både vattenblåsor under fötterna, träningsvärk och lätt smärta i höfterna så det kan icke förnekas! Haha. Nu är rutinerna tillbaka till mer mänskliga när det gäller träningen, ikväll ska jag unna mig själv en timmes Functional Moves! Kommer bli fint, med härliga nya rörelser som kommer ge ännu mer träningsvärk att jobba med under morgondagens BodyBalande. Veckans träning planeras att avrundas med powerwalk, simning och bastubad med god vän, summan blir en riktigt härlig träningsvecka helt enkelt! Det ger så mycket härlig energi!


Kommentarer
Postat av: emma

Har ni OCKSÅ Erik Sellström som föreläsare?? Visst är han bra?! Läser ni också typ framtida marknadskommunikation eller? Fan, jag kan knappt böka mig ner.. :S

Postat av: emma

Böka? Hmm.. BÖJA menar jag!!

2010-02-04 @ 17:55:05
URL: http://emkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback