one room down!

Första rummet är färdigrenoverat i Alexanders hus! Vardagsrummet är redo för att inredas med soffa, tv, middagsbord med mera, så fort det städats undan. Det får dock vänta till imorgon. Nu ska vi fira första rummet med att dricka vin, äta oxfilé och bakad potatis, och sen efter det blir det godis och soffmys. Är det så här sambofetman  kommer smygandes? Fetman did not see that snow coming though! En timmas skottning av uppfarten och de två bilarna som gömdes under all snö lär jämna ut oddsen mot godisskålen, HA. Nu är det bara tre dagar kvar i kalla Sverige och jag ska göra allt för att uppskatta resan till tusen. Således är det jag som står för skottning, städning, diskning, matlagning, handling, fotmassage... Fram till avfärd. För då, när jag landar i Thai, är det min tur. Massage ska avnjutas på stranden, maten ska serveras och solen ska steka så hårt så att jag glömmer bort hur snö ser ut! Nu är det sen men välförtjänt middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback