Mange my man

Ännu en inlämning är avklarad, ännu en väntan på betygsättning har tagit sin början. Aldrig mer vill jag göra en uppgift som behandlar ämnet målgruppsanalys på ett teoretisk och tråkigt perspektiv.

Det slog mig att jag inte alls kommit ihåg att berätta om min söndag. Min söndag, som visserligen bestod till viss del av bakfyllehuvudvärk, innehöll också en trerätters middag och en show med Magnus Betnér.. Äntligen fick jag uppleva min födelsedagspresent som jag fick av mannen, och det var en bra en. Middag hos familjen i Skåne (rödbetor, chevré, balsamico de la creme & Biff a'la Ann & mjuk kaka med varma hallon och glass) sen rullade vi vidare, i dubbel bemärkelse, till kvällens höjdpunkt:

Jag gillar denna man. Mycket. Man skulle nog till och med kunna tro att jags kulle bli generad om jag träffade honom. Och att jag är en aning förtjust. Lätt tonårskär. Men inte mer än så.

Tack för en mycket lyckad och rolig födelsedagspresent!

 


Kommentarer
Postat av: sannapanna

magnus betnér, ja vilken man. inget man skojar om direkt! bra födelsedagspresent!!

2010-02-10 @ 11:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback