korv

Dagens to do skulle kunna bestå av att ta lite bilder i mannens hus. Det kan ju vara rätt kul med såna där före och efter bilder.. Även om det inte riktigt går i samma takt som hos Linda! Och nu är det faktiskt så att tummarna måste hållas till tant har rättat om min tenta. Tänk om hon ger mig mina 1,5 poäng? Jag hittade trots allt ett svar som jag tycker hon varit snål med poängen vid rättning. Det så surt just för att jag känner att jag kan det tillräckligt bra för att skriva en tenta som ger långt över G poängmässigt. Men då kan man ju också se det som att plugg till omtentan borde gå relativt smidigt. Men vem vill göra en omtenta i augusti, när solen lyser och vindarna är varma? (Man måste få drömma om en varm sommar iaf!) Nu är det bara att vänta igen, och hoppas på att hon ens tänker göra en omrättning. Finns det regler för det?

Busy day som sagt. Riva tapeter, pussar och AfroPowerDance hela dagen lång. Hej.

Kommentarer
Postat av: kina

JA. Du har alltid rätt att överklaga dina poäng och argumentera för dina svar. Att hon sedan inte godkänner dem är en annan femma - men en diskussion bör finnas om det finns grund för den. C hävdar att det går att snacka upp alla tentor med minst 5% (han gör det hela tiden). Good luck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback