jag har fått skäll

så nu kommer det en sjuhelvetes uppdatering.

Förra helgen spenderade jag mest med bästa killen


Helgen innan det var det tänkt att jag och frugan skulle ha mysmiddag, vilket började bra,




Men sen slutade det ju som vanligt... Mera vin, mera vin, mera kaos...





David och Filip tyckte att jag var för naken för att gå ut bland hormonstinna män...



Så Filip klädde helt enkelt på mig tills jag ansågs anständig




Vi drack goda drinkar uppenbarligen...



Och sen gick vi till Stallarna... Men därifrån har jag som tur var inga bilder!

Om vi backar tiden lite till, så käkade vi mycket sushi kvällen innan. Hemmagjord sushi med bilder som inte ligger på min kamera dock. Men det såg ut ungefär såhär:


Fast just detta är från dagen då MartinaB åt sushi för första gången. Förutom lite trubbel med pinnarna klarade hon det finfint!

Så. Jag ska fortsättningsvis skärpa upp mig med bloggen. Så
Linda slipper klaga!






Kommentarer
Postat av: Linda

Mycket bra! Jag e nöjd!!! Har målat hela dagen, kvällen kommer nog tillbringas med att lägga golv...du då??? Bilden på alex o gulful tapet bakom kunde lika gärna varit i vår lägenhet :) Kram

Postat av: Emma

Bra Martina! Mer naket! Det gillar vi ;)

2010-02-19 @ 18:38:33
URL: http://emkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback