ursäkta ilskan

Okej, idag är en jävligt irriterad dag. En kvinna som sitter på en alldeles för hög post enligt mig, skickade mig ett bönande sms i lördags eftermiddag. Av någon okänd anledning har hon inte lärt sig det nya BB-passet och undrade om jag kunde hjälpa henne med de låtar som jag kan. Trots ett nekande svar första gången kände jag mig så illa tvungen när hon skickade ett andra desperat sms, och gick med på att ta låt 7-avslappning. Igår får jag reda på att hon försökt bli av med hela passet till oss som körde release igår, och nästintill lyckats.
Idag ska alltså jag köra tidigare nämnda låtar, en annan stackare som inte heller kan säga nej ska köra låt 2-6 och vad blir det kvar till denna kvinna som jag är sjukligt irriterad på? JO EN LÅT. Hon ska alltså köra första låten, inte ett skit mer. Och det är inte det värsta, passet har för närvarande FYRA deltagare anmälda. Man kan ju för satan lika gärna erbjuda privatlektioner, det skulle väl vara smidigare och mer uppskattat.
Visst är jag väl medveten om konceptet, att alla pass ska köras även om det är EN deltagare, men under dessa omständigheter, när det dels kräver full lön till TRE intruktörer samt kommer se äckligt oproffessionellt ut. DÅ är det inte värt det. S som ska köra 2-6 kan inte ens stanna hela passet utan kommer gå när hon kört sina låtar. Detta är pinsamt.
Och ännu mer pinsam kommer jag att vara sen, för jag tänker banne mig ringa högsta chefen och framföra vad jag tycker om saken. Visst kankse det anses schysstare att ta det med personen i fråga, men jag tycker ändå inte det då hon ändå är chef över mig. Känns inte som att det är min sak att konfrontera, jag kanske inte ens får medhåll av chefen och då är det väl bara att släppa saken - och aldrig mer hjälpa denna människa med ett pass.

Ursäkta, jag är irriterad och var tvungen att ventilera. Nu kanske jag kan koncentrera mig lite bättre. Tack. Hej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

I knew you would like it. Mitt hår är rosa...Hur kul är det.

Postat av: Linda

Hejja Martina!! du vet vad jag tycker.... do it do it do it!

2009-09-21 @ 10:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback