tretimmarsenare

..och jag tror att jag har fått sitt-sår av mina stickade strumpisar.

En sida krafs på hemtentan är tillverkad och aldrig förr har mina egna anteckningar varit så förvirrande. Jag som trodde att jag hade lyckats denna gången, men icke. Om det i framtiden ska ta tre timmar för en sida så kommer jag alltså vara klar med skrivandet på uppgift ett innan helgen ens börjat, eller i alla fall tills den är över. Men då har jag inte gett utrymme för vare sig skrivkramp, mental panik eller hinder av andra slag.

Idag är jag hoppfull, all träning igår har gett mig överskott på endorfiner som fick mig att fnissa på föreläsningen och sitta lugnt, fint och koncentrerat i bibblan ända tills nu. Tills nu ja, för nu tog det lite stopp i skrivandet - det måste hem och tränas och sovas på.

Tjillevippen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback