tjat tjat

Tyra Banks show är ett skämt. Publiken är ännu värre. Ja, det var väl allt från tv-världen just nu.

För övrigt har skolan börjat idag, och jag känner mig mycket peppad inför hösten även om den verkar bli minst dubbel så jobbig som förra terminen. Hur kan det kännas bättre? Jo för att vi inleder med GP som föreäsare och har även fått veta att han är den nya programansvarige. Tänk att en liten sosse-gubbe som är sjukligt instresserad av makt skulle kunna inspirera mig till att tycka att en labb om informatörer/journalister/politiker ska bli spännande? För att inte tala om hemtentan. Dessutom har vi fått ett spännande projekt att jobba med tio veckor i höst.. :) mer om det en annan gång.

Negativt: Träningsvärk i ryggen. Körde nog lite för hårt när jag tränade igår, men hoppas att uppvärmningen ikväll mjukar upp min betongvägg till rygg.

Positivt: Om fem timmar är det i princip överstökat. Och visst är det så att det är inledningen och avslutningen som räknas och koms ihåg efter passet? Då är det ju lungan. Haha.






Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, kollade också på tyra en stund medans jag åt. det är det största skämtet någonsin i tv-världen typ.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback