stressigt

Det är banne mig inte det lättaste att hinna använda alla gratis och billigare-erbjudanden som man fick i skolan för några veckor sen. Det är ju alltid en massa fjäsk i början av terminen (mest för de nya tror jag, men det gäller ju att passa på) med utedelning av gratis kaffe, luncher till halva priset och diverse. Anyhow, jag har kämpat med dessa små kuponger i flera veckor och ändå så har jag.. tre stycken kvar! Nästa vecka går de ut. Här ska det fikas i sann smålännings-snål anda.

Hur som haver så har jag denna morgon redan hunnit med tacos-shopping på willys, frulle och nu är det dags för dagens jobbiga: ett flertal samtal till journalister som skriver om politiska frågor. SVARA! Snälla. Någon kan väl vilja svara på några små enstaka frågor som en stackars liten menlös student har att ställa?

Dagens beslutsångest handlar om träning, det finns för stora valmöjligheter idag. Alternativ 1: AfroPowerDance+BB. Alternativ 2: BB+Poweryoga. Alternativ 3: BB+BP. Känner du dig hjälpsam kan du ju hjälpa mig att välja.

Time for action.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback