överkörd och klubbad

Det finns så ett så sjukt stort utbud av värdelös musik. Tur att det finns lite bra också. Men konstigt att det kan finnas så mycket skit. Så är det väl med allt i för sig. Det finns massa äckligt godis t.ex. sånt som jag inte tror att någon tycker om, men klockan är för tidigt för att jag ska kunna ge exempel, men vi vet vad jag menar. Det vet jag att ni vet.

Vaknade och kände mig överkörd av ett tåg. Mannen pussade mig hejdå innan jag ens fattat att jag var vaken och att hans klocka hade ringt. Överkördskänslan är på grund av två timmars pass på Medley igår kväll och ett alldeles för magert mat och dryckesintag. Sista ordentliga födan var Josses hemmagjorda pizza, igår vid halv tre! När jag kom hem igår var jag alldeles för trött för att känna hur hungrig jag var, så knaprade i mig ett äpple och somnade som en klubbad säl. Och varför, varför finns det uttrycket? Klubbad säl. Jag klubbar inte sälar så ofta, gör du?

Nu blir det största frullen som någonsin skådat, funderar på ägg, bacon, yoghurt med bär, frön och nötter, c-vitamin, kaffe och sen kanske jag är mätt.

Dagen to do innefattar:
  • en förhoppningsvis mer givande föreläsning än gårdagens 10-13
  • pluggispluggis i bibblan
  • BodyBalance 20.00
Hoppla hej.


Kommentarer
Postat av: Annie

jag ser fram emot en speciell lördag. mycket!



jag tar med mig rödtjutet ;) tre flaskor var det va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback