ny dag, nya möjligheter

Dagens status: Lite försovning, trögstartad och varmt i bibblos. Känner mig dock på hugget och jag känner att det kan bli en bra dag, med mycket avklarat! Jobbigt samtal väntar, men sen är det överstökat. Utväxten ska färgas av min personliga frisör (hoppas inte hon glömt bara) och jag är sugen på potatismos.

Jag måste ha en sula till mina nya skor, för nu är de stora. Varför köper jag för stora skor? Jag tror att jag försökte tänka smart. Att det blir kallt och vinter. Och då är det bra med sula. Fan, mamman i mig börjar ta över.

A bit of work now.


Kommentarer
Postat av: Linda

Klart ja hade kul :) men lite ledsen på knäet :(



Ja e me i bibblos, var sitter du??

2009-09-23 @ 10:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback