morgonmysis

Bland det mysigaste som finns är att gå upp tidigt, långt innan man egentligen behöver vara någonstans. Göra sig en latte, strosa runt i myskläder och känna att man har hela dagen framför sig. Enda nackdelen idag är att jag har många saker som ska samsas om de tolv timmar som är kvar innan nästa nypremiär av bodybalance. I have a good feeling though..

Afron igår var rätt kämpig ur jobbighetssynpunkt, men jag hoppas att jag lyckades inspirera till att fullständigt släppa loss och dansa som om det inte fanns någon morgondag. Fick positiva kommentarer på slutet och det är bara att ta till sig, dock ska jag uppdatera min uppvärmning och byta ut vissa rörelser som jag tröttnat på. Endorfinerna släpptes lös i vilket fall och lyckliga jag fick komma hem till min lägenhet och finna att mannen låg kvar i sängen, precis där jag lämnat honom. Tänk vad en kram kan göra att man känner sig trygg och hemma. Mums.

Nu ska jag inte slösa bort min dyrbara extra morgontimme på blogg och mejl och annat tidsfördriv utan faktiskt läsa igenom tentis med nya pigga ögon. Tänk vilken lycka om jag skulle bli klar idag!

Sanna, var ska man svara dig nånstans nu då? En liten undring bara.. Och är du hemma nu? Eller i kilt-land?


Kommentarer
Postat av: sannaigen

ja, martina jag är i kilt-land :) vi har en gemensam blogg här hejskottland.blogg.se, men vet inte om det är bästa stället att svara på?! jag får helt enkelt vänta på att du uppdaterar här om vad som händer i ditt liv! :)



förresten, jag hade mer än gärna varit med på din afro- timma! här borta ekar träningen tom... om man inte räknar shopping på stan som träning? :) puss

2009-09-30 @ 10:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback