många miffos i bibblos

Yepp. Inte ett ansikte känns igen efter M&S&P bestämde sig för att gå hem. Själv får jag snällt stanna en timme eller två till. Jag tror det börjar dra ihop sig för diskussion på min hemtenta, men jag har glömt hur det går till.

Många kilo av aggressionerna rann av mig när jag väl hade tränat förut, men jag tog ändå tag i saken och fick ventilera med en klok personalvetare. Fortsättning följer på dramat.

Sitter och smyglyssnar på Josefins Spotify, undrar om hon fattat det? Kan du lyssna då? Hihi. Din höstlista går varm ska du veta. Cat Stevens är yummi mums mums.

Och nu har jag en relevant fråga, varför sov jag helt värdelöst inatt? Somnade inte, vaknade kallsvettig och somnade tydligen lite till eftersom jag vaknade före väckarklockan. Usch. Det kan ju inte vara fullmåne denna gången också, enligt min matematik.



När jag var 12 var min familj på semester i Turkiet. Det var varm och skönt, turkarna var lika sliskiga på den tiden och försökte köpa mig för tre kameler. En dag gick jag in i en glasdörr i receptionen. Det gjorde ont, jag fick stor uppmärksamhet och tyckte att det var det pinsammaste jag någonsin gjort. Nu är jag snart 22 och vet bättre. Igår tutade jag på en bil som inte alls gjorde fel när jag stod och skulle svänga vänster vid några rödljus. Det var mer pinsamt. Och därför kanske jag nu måste lackera om min bil och byta nummerskyltar, sådär som i bilstölds-filmer från hollywood. Och det väcker ytterligare en relevant fråga, hur i helvete fick jag körkort..?



Kommentarer
Postat av: emma

Vems bil kör du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback