jobb? ja tack!

Jag har fortfarande ont, det är konstigt och jag vill att det ska gå över. Samtidigt har jag fått den sjukaste träningsvärken i rumpan, utan att veta om att den tränats! Märklig värld jag lever i, den är nog min egen. Inte lika peppad på min hemtenta idag som förra veckan, men den ska nog kunna överstökas i god tid ändå. Nu har jag en morot, och det är Stockholm om ett par veckor. För det där jobbet jag pratade om, det verkar tydligen vara mitt, utan större ansträningar, och första mötet med mina nya kollegor är på en konferens i Stockholm. Tjolahopp tack och bock.

Måste trycka i mig lite föda, bodypump väntar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu får du faktiskt berätta om det där jobbet..JAG ÄR NYFIKEN! och om din värk inte har gått över tills imorgon ringer jag mamma;) haha. hörs imorgon. pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback