idag är en helt ny dag.

Precis som jag och Jenny konstaterade igår.

Jag tänkte åka och handla nödvändigheter såsom mat och dryck för att få en liten rast mitt i allt slit. Jag hoppas på att komma tillbaka om en knapp timme full av nya fantastiska ideer och skriventusiasm, för att sedan skriva klart min tentis ikväll. Frågan är om jag lyckas? Kommer någon random person på willys kunna inspirera mig? Kommer mina goda smörgåsar (JA jag ska köpa smörgåsar OCH en hoper goda pålägg) tala till mig och göra mig till ett geni inom journalistikens utveckling? I hope so. För idag puttas till och med den annars högt prioriterade träningen ut från dagsagendan till förmån för just denna jävla tenta. Må det leda till något gott. Frid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag förstår paniken. nästa vecka har jag två salstentor på typ bergarter, vågor och sanddynor för att nämna 1/8.

Postat av: Anonym

snart snart snart! denna helgen måste jag tenta-plugga och helgen efter det är jag i sthlm. men helgen därefter kanske. fan, det är långt kvar.

it's gonna be fun!

2009-09-28 @ 19:39:27
URL: http://konichiwakanye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback