here i come

Idag är en sådan dag som jag håller på att explodera av allt roligt som händer. Hela kroppen är full av energi och jag är glad och laddad. Mount Everest är defenitivt redan besigit och nu är det bara nedförsbacke all the way. Kusin vitamin ringde precis och bekräftade att det är fritt fram för mig att köra en bb-klass på inspirationsdagen på hennes gym, great! Så i mitten av november väntar en dag fylld av boot-camp och body-jam innan det är dags för mig att avsluta med bb.

Oron i kroppen har lagt sig betydligt. Jag har påminnt mig själv om mina egna visdomar och ledord, lugnet som lagt sig över mig är påtagligt. Åter igen är jag lugn inombords samtidigt som kroppen sprudlar av energi, och det är underbart.

Och ni minns väl? From Good To Great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback