hard work today!

Klockan ringde 0800 idag, vilket kändes som en dålig mardröm eftersom det är lördag - och lördag ska betyds sovis! Men på grund av världens bästa så lyckades jag komma upp och iväg i tid för afron, som var mer än full klass :) Det vara bara att vakna till liv i takt med uppvärmningen, inte ville jag göra över 30 personer besvikna genom att vara en morgon-slöis. Timmen gick snabbare än vanligt, och därefter väntade BP release med fem taggade instruktörer! (tjejerna hade bestämt att alla skulle ha svarta kläder och måla naglarna svarta, så in knallar även min man med svarta naglar.. hahaha! han lyckades ändå få en applåd för det av allihopa.. :) Underbart kul, utmattande och rolig dag..!!! Nu har jag dock landat på rygg i soffan, tittandes på morgondagens utmaning, BB-releasen! Har ingen aning hur jag ska orka träna på passet men får väl titta och lyssna in musiken idag och köra rörelserna imorgon, efter att ha fått vila kroppen några timmar.. Programmet verkar ändå riktigt bra så det ska bli kul!!! Den stora frågan är; hur ska jag ta mig upp ur soffan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback