fussball

Det hade faktiskt varit mysigt att sitta hemma med några noga utvalda och titta lite fotboll och mysa under filt i soffan. Men i verkligheten är det pass som gäller om en stund och det är bara att väcka upp kroppen igen efter att ha landat i ryggläge efter en relativt intensiv dag.

Mina naglar är fula och jag måste kissa. Ben och Jerry sällskapade mig innan, trevligt. Nu är det officiellt dags att styra upp sockervanorna. Det är helt sinnessjukt. Fem pass denna veckan gör iallafall saken något bättre. Mami o Papi kommer på fredag, yey! I helgen ska jag och min man kanske göra egen sushi. Annars ska jag kanske gå ut på sivans med min kända kompis E. Idag blev jag erbjuden ett jobb tror jag. Jag har tagit massa pennor och fått gratis grejer på novischmässan. Min nya bb-dvd har kommit och passet verkar bra, men musiken kass. Nåt mer du vill veta?

xx

Kommentarer
Postat av: emma

Ja, vadå för jobb?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback