fooooookus!

Två timmar "föreläsning" där mannen där framme vid OHn läste innantill, samma info som delades ut i kompendieform kom alltså ur hans mun och irritationen var påtaglig. Som tur var för både honom och oss så fick vi sluta två timmar tidigare än schemats utsago, och nu sitter jag här i min soffa igen. Ätandes på min macka som jag duktigt hade tagit med mig till skolan och full av tankar som inte alls har med tentis att göra. Det är dock bara till att hugga i, rock on så är veckan snart över.

Jag har ett hår på mitt finger som står rakt upp och inte alls ser ut att höra hemma där. Var kommer det ifrån? Det påminner ändå om att mitt märkliga strå på hakan som hängt med i ett par år nu helt plötsligt inte växer ut längre. Skumt. Men bra. För det var likte märkligt och äckligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ner mackorna. hör av sig om du vill ha potatismos och ugnstekt falukorv. börjar NU!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback