en lyckans ost

Random onsdag kväll? Icke. Utväxten är förvunnen, brynen och fransarna är bruna. Höll på att förlora synen dock, jag råkade ju glömma att tvätta bort fransfärgen, så såg suddigt i en kvart. Men annars så. Inte nog med det så bjöd mannen på middag samt sitt sällskap, potatismos och lövbiff.. Mmm.. Och en öl på det, så ska en ledig kväll tas om hand! Snäll som jag är (och pysslig emellanåt) har jag strukit några skjortor till mannen som tack för den goda maten.

Imorgon ska det packas till Stockholm, i en väska, en lätt väska, en väska som ska bäras runt på. Det betyder lite saker, lite kläder och inga onödiga attiraljer alls. Detta innebär planering och ett strategisk upplägg av ting i väskan och på kroppen vid avfärd.

Innan dess ska jag även försöka bestämma mig för vad jag ska träna imorgon. Valet står mellan afro, cykel aktivio och bp. Allt är ju så roligt!! Plus att instruktörerna lockar, den ena mer inpirerande än den andra, samt en tredje som man kan kika på av andra intressen också..  Den som lever får se vad valet blir!

Nu lockar säng och man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback