trudelutt

Det enda jag vill är att för en stund få trycka på stäng av hjärna. Blunda, ligga i sängen under en filt och smygsova lite till mumlandet från tvn... Kommer mitt liv någonsin lugna ner sig? Jag har ju ändå en helt ledig helg framåt min födelsedag, 21-22 november närmare bestämt. Tjoho. Den helgen ska vårdas ömt och spenderas med någon som ligger mig varmt om hjärtat, det är ett löfte.

MEN nu är det ju så att mitt liv är så fullt eftersom jag gillar't inners inne! Ju mindre jag har att göra, desto latare och mer omotiverad blir jag. Ju mer jag har på gång, desto effektivare blir jag. Smakprov på de kommande två månaderna?

  • Teoriutbildning - The Academy. Sjukt bra framtidsinvestering för mig som helst vill kunna allt som är värt att veta inom träning, hälsa, kost, bla bla..
  • Gästinstruktör på Berga träningsstudios inspirationsdag. Får chansen att hålla ett pass i BodyBalance och representerar i slutändan Les Mills, och det ger egot en boost. Hoho.
  • Studentmöte med DIK. En till chans att nätverka för framtiden och bli ännu lite smartare. Yes.
  • Halloweensittning. Kommer bli lika kul och barnsligt som det låter. Det är min förhoppning i alla fall. Utklädning ingår.
  • Min födelsedag!!!! Inkluderar fest.

Så. Nu har jag gjort mig själv lite gladare om inte annat. Orkar inte träna mer BB dock. Blä. Jag är lite för självsäker nu, har aldrig missat en låt. Dags för vild improvisation ikväll. Jag vill nästan misslyckas lite, så att det är överstökat liksom. Få en liten blackout, eller nåt sånt. Jaja. Passet är sent, alla är trötta, så ingen kommer märka nåt ändå. Tänker köra med släckta lampor också, haha. Sängen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback