hungrig

Det är en sån där äkta Växjö-dag. Det är grått ute, lite ruggigt och regnet söker sig ner mot marken när man minst anar det. När man är sådär oförberedd och närmsta paraply är på kilometerlångt avstånd. Men det är inget jag behöver oroa mig för just precis nu, då jag sitter och myser i bibblos med delar av gruppen och diverse andra. Jag har  James Morrison i örat och ett stort lass av rapprten är fix och färdigt = snart lunch och hemtenta. Tjoho. Förutom att jag är hungrig är jag även lite trött, törstig och skulle nog kunna räkna upp ett antal behov till som känner sig åtsidosatta. Men det lämnar vi där.

Jag vill också att
min pappa ska betala en skitasnygg jacka åt mig.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Min pappa har inte betalt en skitasnygg jacka till mig. Men jag hoppades att han kanske skulle.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback