daily news

Seminarierapport

Lurigt regn ute, och paraplyet ligger hemma. Ingen ro att läsa kurslitteratur, vill hem och äta, prova kläder, fixa ipod-musik, träna och packa. Jag vill såga av benen på min badrums-molger och rädda min blomma som mamma gav mig. Det är en tävlig, vem av mig och mannen som lyckas hålla den vid liv längst, eftersom vi inte är några begåvade blomskötare någon av oss. Själv har jag näst intill tagit död på en av mina två svärmorstungor (som enligt min mamma är omöjliga att ta död på, nånting med namnet där ja..) och mannen har bruna fingar (och inte på nåt äckligt vis nu utan bara icke-gröna, ni vet som man har om man är duktig med blommisar). Hur som haver, ni kan avläsa nivån av koncentration.

Tack och hej. Hem och pyssla. Och äta. Vad ska jag äta? Åh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback