back to basic

Det var något jag hade att säga, något relativt viktigt. Minnet försnillade dock innehållet i budskapet alldeles nyss. Hursomhelst har jag under eftermiddagen konstaterat att jag ska bli bättre på att använda min lediga tid. Bättre på så sätt att faktiskt vara ledig någon gång. Nu fungerar jag ungefär så här: "ledigt i kalendern mellan 15-19? Jag ringer någon, hittar på något, bara jag gör något!" Min plan är att istället tänka såhär: "ledigt i kalendern mellan 15-19? Vad skönt då kan jag ta det lugnt, göra sånt som hamnat i glömska och bara ta en kopp te och läsa en bok som inte relaterar till nuvarande kurs." Varför? Jo för att jag känner att det kommer få min kropp och själ att lugna ner sig en smula. Jag har redan blivit betydligt bättre på att fokusera på här och nu, vilket har reducerat min stressnivå till minst hälften, heja mig. Det gör det också värt att fortsätta tänka på samma sätt, att målmedvetet sätta upp mål och delmål, planera, och följa planen. Och jag älskar mina rutiner som äntligen börjar lägga sig på plats likt ett pussel..

Mamma hade svar på varför jag inte sover som jag ska för tillfället, det är ju för satan fullmåne. Jag fattar inte hur det kan påverka mig varenda gång?

Sängen i 30 min innan BodyBalance. Min rygg trånar efter det.. Träningsvärken från igår är förvånansvärt överkomlig trots allt. Igår ja, Afron, det gick nästan galant!

Anothertime...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback