åeh.

åeh. Imorgon blir det bubblisbibblos för mig klockan åtta. Eller kvart över. I need it baadly. Och timmarna jag spenderar där behöver vara snuskigt effektiva. Så om du ser mig imorgon, ta ingen onödig kontakt. Har du vaknat på din rätta sida kan du i all välmening slänga till mig en frukt, kaffe eller dylikt men tillåt mig inte att dra in dig i en långdragen konversation bara för att maska med tentis. Smyg dig inte på mig genom msn eller genom bloggarnas värld. Imorgon ska det effektivas.

Fyra utskrivningsmåsten
En sjuhelvetes start på tentis två
ToppSeminarie
Cykel/BodyPump/BodyBalance
Mysmiddag med mig själv eller annan lämplig


Nu ska jag dock återgå till det jag har gjort hela dagen, ingenting. Allt skjuts upp till imorgon på grund av att jag är i stort behov av en sån här dag. En helt intelligensbefriad dag som inte innehåller några måsten, då man får lov att slappa i soffan utan minsta framförhållning och tankar på morgondagen. Vad jag trots allt har åstakommit är en promenad med min man från stan till Teleborg i ett mysigt höstigt väder. Vi pratade om hunden Bosse, gick igenom fördelarna med att bo ihop och såg en trana i ett träd. Det var en riktigt söndagspromenad och jag önskar mig dem som ny tradition. Sådetså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback