..aaaaaah

gud vad underbart skönt att internet fungerar igen. Det har varit två ångestfyllda timmar. Första timmen gick åt till att förneka att internet inte fungerade. Andra timmen spenderades trippande på tå, slitandes mitt eget hår efter att ha fått bekräftat att det inte fungerade på andra sidan camups heller. Det kvittade alltså att jag startade, stängde av, startade, drog internetsladden ur väggen, stängde av och på modemet - internet var helt enkel OFF.

Äntligen är internet tillbaka!!! Det är djup, lättad och ärlig suck som letar sig ur min kropp. Skönt. Dock resulterade det tillfälliga avbrottet i en halv sida till med text och lite ändringar i min osammanhängade tenta, så något gott kom det ur hemskheterna ändå.

Egentligen skulle jag vilja beskriva i detalj vilken spännande grej som vi ska göra under elva veckor i höst, med start från och med imorse klockan nio, men jag har helt enkelt inte tid. Det får bli en liten cliff-hanger till helgen, eller helt enkelt den dag jag har lämnat ifrån mig min hemtenta och har tid att tänka på annat. Min teoriutbildning i helgen till exempel. Anatomi, fysiologi och näringslära med The Academy väntar fredag till söndag och det innebär kort och gott att fredag till måndag så ska jag fokusera och bemästra tre olika kurser samtidigt - Politisk kommunikation, teoretisk träningsutbildning och det gigantiska spännande projektet. Det blir en intressant vecka det här mina vänner. Om jag inte brakar ihop i en nervös darrande liten hög innan veckan är slut så återkommer jag som sagt med det där projektet. Som för övrigt kommer kosta 90 000 svenska riksdaler. Heja Sveriges skattepengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback