a sunny sunday såklart

Wiiehoo, somnade runt tio (efter att ha tvättat klart och kört iväg josefin lite diskret) i tron om att jag skulle vakna - sjuk. Vaknade en halvtimme innan klockan skulle ringa (jag vet att det liksom gårdagen borde vara förbjudet att ställa klockan en söndag) och var pigg som en lärka. Hur underbart är inte det!? Dagen har fortsatt i samma förbluffande goda anda, jag har återigen vilat mig i form inför en BB-release och har alltså under natten tagit in alla musikaliska små ljud och kan mina låtar som en smäck. Detta trots att jag egentligen började öva på dem i praktiken just idag, klockan 10.10. Det ni, kallar jag finess. Eftersom jag inte hade så mycket kvar att öva på så passade jag på att ta en runda på stan då jag lämnat av josefin på jobbet, vilket resulterade i ett mycket fint lila nike-linne på team sportia och ett par underbara höst boots på din sko. Allt med röda prislappar dessutom. Bild på kalaset kommer möjligtvis en annan dag, för nu borde jag trots allt köra alla låtar igen och få i mig lite fast föda. Endast godis, kaffe och en mycket fattig frukost är kanske inte de bästa förutsättningarna för träning om ett par timmar..

Idag ska jag inte sticka under stol med att känslan som fyller min kropp är; fy fan vad jag är bra..!

Och den vågen kommer jag rida på ett tag.. YEY!


Kommentarer
Postat av: emma

You go girl! ;)

Postat av: Linda

Du e FAN så bra Martina!!

2009-09-20 @ 21:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback