yiehooo

Eftersom jag missade att käka kanelbulle igår så fick det åtgärdas idag, av en torris till bulle från Willys i sällskap med Josefin och kaffe. Tentan är numera ett minne blott, inlämnad och raderad ur listan på samtalsämnen. Jag känner mig halvt fri, de måsten som gömmer sig i min kalender är dock något fler än önskat. Men vad gör man, anpassar sig och lever livet ändå.

För övrigt tänker jag köpa en hushållsvåg inom kort. Det känner jag att jag behöver. Och min minidator ska jag åka och titta på i dagarna. Jag saknar den. När blir du min? Jag funderar till och med på att köpa en elektonisk pryl utan min brors vetskap, för första gången. Jag tror att han blir stolt. Alternativt bestört över mitt dåliga sinne för vad som är en bra dator. Den som lever får se.

Mitt hem är rörigt. Alltså är jag rörig. Soplukten som mötte mig när jag hem idag på morgonen har iallafall lämnat lägenheten men det är ändå inte riktigt bra. Jag ska lösa det. Med ett grymt spray. Jag ska således även köpa en spray. Rengörings-spray. Vilken shoppingrunda det här kommer bli. Jag känner att vinkylen behöver tillskott också, med tanke på vilka vänner som ska komma på besök. Oh, jag känner att det kommer bli en bra vecka!

Grannen har även disco. Han känner in måndagen!!! Varför förutsätter jag att det är en han? Och varför är jag inte bjuden? Jag ska spela högre än honom, NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback