sådär i förbigående

Jag: "Du är inte allergisk eller vegetarian eller nåt sånt där väl?"
Ida: "Nej, bara nötallergiker"

Tanke som far genom mitt hjärncellslösa huvud: "Men shit, det är ju nötkött i pajen!!!"

På den nivån startade min lördag kväll tillsammans med två galna vänner från djupaste Småland. Herrgud. Jag vet inte ens var det slutade. Men vi sov nerbäddade allihopa i min lilla boning på 25kvm, tre flickor och en hund iallafall. Och upp kom jag till utbildningen dagen efter, på något märkligt vis. Det är tur att ni inte bor för nära, vi är inte kloka i varandras sällskap.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem vet m, kanske att både jag och ida bor i växjö inom kort.



vad skulle du göra då? fly fältet eller bara skratta varje dag?

Postat av: ida

Det är bra för själen att skratta :)

2009-10-12 @ 21:00:31
URL: http://idaevelina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback