oh yes today it is: tgif

Nästa månad är det fredag den trettonde, och just den fredagen ska jag göra massor av saker. Jag undrar vad som kommer hända, kommer något att gå snett på riktigt eller kommer jag själv sabba något bara för att jag vet att det är just den trettonde. Eller så kanske fredag den trettonde kommer vara en turdag i år istället? Hmm.

Med tanke på att jag släckte tvn 21.15 igår så var jag, hör och häpna, pigg när klockan ringde strax innan halv åtta. Kanske skulle testa det oftare. Ett besvärligt besök är redan överstökat, frukosten är i magen, morgonrundan på internet är strax klar och frukost-tv fullbordar morgonmyset i soffan.

Idag är och ska förbli en bra dag tänkte jag. Lite plugg, kreativitet, idérikedom och fokusering. 45 minuter lunch-afro. Lite mera plugg. Och sen.. FREDAGSMYS!!! Mat, Idol, popcorn, Inglorious Basterds, godis och favoritsällskap..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback