morning in my head

Jaaag vill inte gå till skolan idaaaag!!!!

...men jag ska nog göra det ändå. För det är så man gör när man är vuxen, gör saker fast att man inte vill. Andra saker man kan göra när man är vuxen är att bestämma själv. Bestämma precis vad man vill. Men just för att man är vuxen så bestämmer man inte alltid bara roliga saker. Jag undrar egentligen varför man inte bara gör precis vad man vill, när man får bestämma själv. Bara roliga saker alltså. Just för att man kan göra det, utan att någon kan säga att man inte inte får. Idag ska jag göra massa saker som jag vill och kan och får, utan att tänka på någon annan än mig själv. Fast sen ska jag göra några grejer till. Ha Afro-pass och sådär. Men bara för att jag vill.

Tjillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback