marcus, you should be proud of me!

Lyssna på det här då brorsan, jag tänke ta min första alkoholhaltiga dryck inom kort. Notera: klockan är 12:30. Var stolt!! Det ska dammsugas sktrax, och bror har lärt mig att om man städar på lördagar så ska det göras i sällskap med en stor lördags-grogg, och så får det alltså bli. Musiken skrålar och solen lyser ute, I'm on fire och laddad inför kvällen Halloween-sittning! Det lilla misstaget att inte köpa gästleg till Mannen i tid gör ju även att den tidiga fyllan är ett faktum. Jag beräknar att toppa fyllan vid sextiden på sittningen för att avrunda med efterfestsfylla under mellanfesten, samt däcka innan tolv då de andra ska ut på Sivans.

Hey ho, Let's go!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback