living on the edge

Jag ska inte gå på föreläsningen om kodning i spss idag. Varför? Jag är hungrig, måste laga mat och kan inte bestämma mig vad jag är sugen på. En aning meningslöst eftersom jag inte kommer koda nånting ändå (ja, Alexander, jag VET att jag borde gå dit ändå för att det kan vara bra att kunna när man blir vuxen och ska ha ett riktigt jobb. Men ibland vill man inte vara vuxen och göra saker för sitt eget bästa utan bara stanna hemma för att man kan, sådetså.).

Av samma anledning äter jag flingor till lunch, jag borde kanske inte och vet att det bore bättre att laga riktig mat, men nu orkar jag inte det för tillfället. Så istället skjuter jag på det vuxna laga-matandet och äter flingor just för att jag kan och vill.

Dessutom är jag strängt upptagen med att konstruera min ekonomiska däkt till halloweenfesten på lördag. Jag ska vara död. Vad ska du vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback