inspiratör?

Vår första kurs nu i höst var inte alls en plåga, den var intressant och lärorik även om GP hamnade på repeat ett par föreläsningar. Vi blev inspirerade, lärde oss, förstod varför vi läste det vi läste och allt följde en utstakad plan. Den första månaden mitt andra år som informatörsstudent var alltså en nystart. Vi lämnade det sega och understimulerande första året bakom oss och äntligen fick vi gräva i det intressanta, det som kanske drog oss till programmet från början. Men nu, tillbaka med HS, är jag återigen uttråkad, ser ingen större mening med det vi läser och inte heller finns det någon uppgift klar till oss. Föreläsningarna är innehållslösa och fördrivs av meningslöst babbel. Jag är besviken och frustrerad, är det för mycket begärt att begära ett uns av inspiation av sin kursansvarige? Ge oss ett mål, ge oss en hemtenta, ge oss en bild av vad vi ska lära oss, för det har inte nått fram över huvud taget. Ge mig något att bita i!!!

Nu ska jag ge mig själv en utmaning iallafall, Josefin har övertalat mig att gå med på EasyLine om en knapp timma, och förmiddagar är inte min vanliga träningstid direkt. Frukosten är slut, kaffet kallt, dags att hoppa i träningskläderna och ett par lager till, det är MINUSGRADER!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

SÅ JÄVLA PEPP!!!!

2009-10-16 @ 09:45:40
URL: http://jagarpank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback