hello hello!

Idag, med glädjen över att utbildningen som tagit över mina helger äntligen är över rusandes genom kroppen, gjorde jag Den Stora Premiären på.. EasyLine! Och det var bra som fan, svetten rann och det gick verkligen göra precis så jobbigt som man själv ville. Samtidigt är passet bara 45 minuter, så man vågar ge allt från start. Ingen slö och safe-träning här inte. Step up, plankor, ben, biceps, triceps mage.. allt fick sig en välbehövlig omgång.

Betyg EasyLine: jag kommer definitivt köra det igen!

Imorgon väntar BodyBalance, med nya inövade tre-nyckelord-på-varje-svår-rörelse, det kommer bli great! Och senare i veckan planerar jag att få till en träff med Åsa för att få ett stryrketräningspass paketerat och färdigt just för mig och mina mål. Sounds pretty good to me.

Maaaaaaaat!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

då ska jag gå med dig på easy line någon gång!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback