GWR

Guinness World Record! Från väntrum #1 (andra person i kö), till reception, till väntrum #2, till besök, till apotek, till slutgiltig produkt i handen.. En timma och en kvart. Heja landstinget.

Blackout på passet, men vad gjorde väl det, det var just den övning som jag knappt kan visa.



Han kan ju tydligen visa. Kanske ska hyra in honom på mina pass så han kan köra Bird Pose iförd just de där täckande kläderna. Hade nog uppskattats av alla utom killen som var med på mitt pass idag. Det är en luring, han är muskulös som få, manlig som bara den, och så knallar han in och är vigare än mig. Doh. Men jag tackar inte nej till lite testosteron på mina pass, det finns ju inte i överflöd så att säga.

Ikväll ska jag på nåt som jag inte vet vad det är. Josefin har bjudit folk till nån jobbekant vitt och brett och ingen vet vad kvällen går ut på. Är det smink? Är det andra produkter? Är det Mary Kay? Sara hade snappat upp det där sista. Jaja. Innan dess ska jag lära mig tio muskler och ta världens längsta dusch. Allt för ytterligare en sida i Guinness.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback