återuppstånden

Ni är jag tilbaka igen. Förlåt om du letat efter mig. Jag har ägnat 40h de senaste tre dagarna åt anatomi, fysiologi och kost. Jag är fullproppad med m. Soleus, Biceps Brachii och BMR och massa massa mer.. Och på fredag ska vi på't igen. Enormt intressant, enormt omfattande, enormt lärorikt. Lär komma mer blogg om detta i framtiden.

NU, har jag dock skrivit den sista punkten i min hemtenta som ska lämnas in under dagen. Som alltid snurrar det i skallen efter en sån här uppgift, harjag skrivit en tillräcklig analys? Har jag fattat frågan rätt? Är jag totalt jävla ute och snurrar i skogen på cykel eller kan jag få ro hem ett VG för första gången på ett halvår? Det enda jag vill är att slippa komplettering. Jag vill inte, hinner inte, orkar inte ha någon uppgift efter mig. Snälla säg att mitt envisa pluggande denna gången gett rättvisa resultat.

På onsdag klockan fyra kommer jag att vara jätteglad, för då ska jag äntligen få åka till stationen och hämta min älskade Lisa. Boende tio mil från varandra har vi ändå inte setts sedan november (hon har ju i för sig hunnit med att bo i Slovenien fem av de månaderna och varit i diverse andra läder x antal veckor också så jag skulle allt på henne :P). Men NU ska hon komma hit och stanna ända till fredag! Innan hon flyr svenska vintern och bosätter sig i Thailand för en termin.. Det blir Lisa-får-följa-med-i-Martinas-liv, med BB, utgång på Sivans, rundvandring på campus, mys i stan, mys hemma, middag, vin och kompisträff. Lisa är en sjukt social varelse så, vilka vill med ut på onsdag?

Innan dess ska det putsas och fejjas. Dammsuga, skura golv och städa toalett, tvätta, handla och pyssla. Jag längtaaaar!!! Och inte nog med det. Nästa stjärna kommer redan på lördag, jag är lyckligast i världen denna veckan, sådetså. Minst denna veckan.

Josefin som jag ringde och väckte förut, jag har köpt (ja, köpt, jag saknade tid/ork/lust att baka. men du kanske bakat till och med?) kanelbullar till oss, kommer du snart?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback