AAAAAAHHHHH!!!!

Jag har nog aldrig varit så trött och hungrig i hela mitt liv som jag var för en halvtimma sen..!! Ringde Alexander för att inte somna på vägen mellan simmis och campus, tappde saker i golvet när jag försökte fixa min föda och samtalet som mamma försökte föra med mig bestod mest av ett hmmmande. Nu, äten och färdig så infinner sig BÅDE den sjukliga tröttheten från förut OCH den oundvikliga matkoman.. Jag orkar inte ens duscha! Jag orkar inte förflytta mig från soffan till sängen! Jag orkar inte tänka!

Vad har vi lärt oss av dagen då? Ät ett varmt och lagat mål mat någon gång under dagen när du ska träna i två timmar. Det räcker INTE med mackor (även om man har lax som pålägg), flingor och kaffe som grund för magen. Period.

Måste.. Lägga.. Mig.. Ner..

....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback